Da Lat - Reisverslag uit Ðà Lạt, Vietnam van Pieter Reinsma - WaarBenJij.nu Da Lat - Reisverslag uit Ðà Lạt, Vietnam van Pieter Reinsma - WaarBenJij.nu

Da Lat

Door: pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

15 November 2012 | Vietnam, Ðà Lạt

Vandaag zijn we naar Da Lat gereisd. Deze stad ligt in de bergen op 1500 meter hoogte. Het is hier een stuk frisser. Vanavond tijd voor een lange broek en vest na een lange tijd. We hebben onderweg een aantal excursies gemaakt. Weer een pagode bezocht en het crazy house. Een vreemd gebouwd huis door de dochter van een voormalige premier van Vietnam. Er wordt nog steeds aan gewerkt. Het is een beetje in de stijl van Dali. Veel versieringen. Er stond ook een soort houten piano/klavecimbel van bamboe. Daar heb ik het Wilhelmus op gespeeld. Het hotel staat aan een drukke rotonde. Ik slaap gelukkig aan de achterkant. Hopelijk is het hotel wat schoner dan het vorige. Vanmorgen werd ik daar niet alleen wakker. Er kropen allerlei kleine dierjes in mijn bed. Brrrrrrr. Ik ga probereb wat foto's van de afgelopen dagen te plaatsen. Internet is hier wat traag, dus maar eens kijken of het lukt.

  • 15 November 2012 - 11:52

    Ineke:

    Ik word helemaal kotsmisselijk van die foto met die arme varkens. Hebben ze daar geen Partij voor de Dieren??
    VRESELIJK! Aan jouw verhaal te horen wordt ongedierte dus wel goed beschermd.Vreemd land.
    Groet Ineke

  • 15 November 2012 - 15:28

    Ger:

    Kun je niet zo'n roze jurk voor Nana Mascara scoren?!
    :-)
    Ger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ðà Lạt

Pieter

leraar basisonderwijs, met als hobby's: tuinieren, lezen en reizen.

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 13252

Voorgaande reizen:

02 November 2012 - 08 December 2012

Vietnam, Cambodja en Bali

Landen bezocht: