Nha Trang 2 - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Pieter Reinsma - WaarBenJij.nu Nha Trang 2 - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Pieter Reinsma - WaarBenJij.nu

Nha Trang 2

Door: pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

14 November 2012 | Vietnam, Nha Trang

Zo, dit was me het dagje wel zeg! Gisteravond in een dure club een cocktail gedronken en vanmorgen kwam ik erachter dat mijn rugzak weg was. Ik ben er heen gegaan omdat ik de tas daar het laatst had. Ik moest met de bewaking mee en zij vroegen om welke tas het ging. Ze hadden hem! Gelukkig. Het meeste zat er nog in. Op het fototoetsel stonden een aantal foto's die ik niet had gemaakt, waarschijnlijk van de eerlijke vinder?? Na het invullen van een aantal formulieren kreeg ik de tas, die helemaal overhoop lag weer mee. Gelukkig had ik er geen geld en het paspoort in. De tictacs en landkaart mis ik volgens mij. Na deze toestand zijn we met 6 man naar de modderbaden geweest. We werden heerlijk verwend in de modder (erg lekker), daarna in een warm bad met kreuiden in een soort grote theezak. Het water werd steeds bruiner. Daarbij een hapje en een drankje. Erg lekker. Toen een voetmassage. Ja,ja ondanks mijn hoge kietelgevoeligheid toch gedaan. Er werd aan tenen getrokken en met een soort prikker werden alle tenen en voetzool bewerkt. Deed sosm wel wat zeer. We hebben (illegaal) een bodymassage laten doen. Mocht eigenlijk niet daar. Er werd over me heen gelopen, en ik werd gemasseerd met handen en voeten van de masseuse. Op het einde werd mijn hoofd best wel hardhandig naar beide kanten opgeduwd en ik hoorde vanalles kraken! Maar alles werkt prima en ik heb geen letstel overgehouden ha ha. Mijn lichaam is weer in topconditie ;-) Toen de zwembaden in. Wat een warm water. Ik dennk wel 35 graden. O, ja en we moesten ook door een soort wasstraat (zoals bij de auto's, allemaal bewegende stralen water uit de muur. We zijn er zo'n 6 uur geweest. Het heeft de hele dag flink geregend, maar daar hadden wij verder geen last van. Het was niet koud. Toen we per taxi weer bij het hotel kwamen stond er zo.n 30 -40 cm water in de straat. We moesten op blote voeten uitstappen om droog in het hotel te komen. Wat een water! Hopelijk zakt het straks nog voor we uit eten gaan. ...... Aanvulling: We zijn uit eten geweest en het heeft me toch geregend! We moesten blootvoets naar het hotel open. Auto's reden tot de grill in het water. Uitlaten van brommers komen onder water. Op het diepste punt (bij ons hotel) stond het water ons tot de knie"en. Maar toch gaat het leven door op straat. Auto's rijden, brommertaxi's gaan door etc. Zelfs de vuilniskar (een grote duwkar) kwam langs. We hadden uitzicht op straat tijdens het eten (eerste verdieping). Een mooi uitzicht over straat. De golven van de auto's kwamen tot in de restaurants. We zagen een jongen rennen en uitglijden, kletsnat. zijn vriendin en ook wij moesten er enorm om lachen. Morgen weer op weg met de bus. Vanavond blijf ik in het hotel.

  • 14 November 2012 - 13:46

    Nynke:

    Jeetje dat was schrikken zeg.
    Gelukkig mis je geen kostbare dingen.
    Zo te lezen heb je het reuze naar je zin daar....wat maak je een hoop mee zeg..

    Groetjes, Nynke

  • 14 November 2012 - 17:05

    Ger:

    Nou ik hoop dat die vervelende avonturen je verder bespaard blijven. Je zal wel best geschrokken zijn. Maar goed dat je je naderhand kon ontspannen! Gelukkig ben je geen waardevolle spullen kwijt! Ik wist niet wat ik las: Een voetmassage!!! en ik ben blij dat je (gevoelige) nek het ook nog doet!
    En jullie hebben daar regen? Hier is het eindelijk eens droog maar er wordt hardnekkige mist en nachtvorst voorspeld.
    Veel plezier verder.
    Liefs,
    Ger

  • 14 November 2012 - 21:01

    Ger:

    Enne.....pas je ook GOED op dat ze niks IN je bagage doen!!!!
    Ger

  • 14 November 2012 - 21:30

    Ineke:

    Wat een spannend verslag vandaag! TAKE CARE!!!Die massage spreekt mij ook wel aan. Is daar alleen stukje goedkoper dan hier.
    Ineke

  • 14 November 2012 - 22:05

    Marloes :

    Zo je bent een ervaring rijker met je tas. Voorzichtig hoor en alle naatjes checken ;-)
    Spa dag klinkt goed, echt leuk voor je!
    Veel plezier!

    liefs Marloes

  • 15 November 2012 - 15:15

    Klaas:

    Wat een belevenissen allemaal, jij gaat straks het gevoel krijgen maanden van huis te zijn geweest.

  • 15 November 2012 - 22:56

    A Reinsma:

    Hoi Piet,

    Heb al eens eerder geprobeerd je te mailen,maar dat is niet
    overgekomen.Nou je beleefd heel veel,pas goed op je spulletjes.
    We volgen al je berichtjes wel.Gelukkig heb je een leuke groep.
    Hier alles best het wordt vannacht koud,daar hebben jullie geen
    last van heb ik begrepen.K,Hoop dat je wat millioenen mee naar
    sneek neemt vindt Ger vast leuk,maar dan wel in euro,s natuurlijk.
    Geniet van je reis,wij genieten mee.Tot een volgende keer.

    Leafs Hait en Mem.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Nha Trang

Pieter

leraar basisonderwijs, met als hobby's: tuinieren, lezen en reizen.

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 13249

Voorgaande reizen:

02 November 2012 - 08 December 2012

Vietnam, Cambodja en Bali

Landen bezocht: