Bali 3 - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Pieter Reinsma - WaarBenJij.nu Bali 3 - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Pieter Reinsma - WaarBenJij.nu

Bali 3

Door: pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

02 December 2012 | Indonesië, Seminyak

Zaterdag had ik een rustig dagje. Ben naar het strand geweest en daar een stoel/ligbed gehuurd. In de middag wat geklest met he personeel van het hotel. Er zijn 3 moslms en 1 hindoe personeelsleden. De avond heb ik gegeten op een plek war een band speelde. Zelfs kerstliedjes stonden op het repertoire. Vandaag heb ik wer nieuwe gasten ontmoet tijdens het ontbijt. Iemand uit Frankrijk en een ander uit Jakarta een dj. Leuk allerlei verhalen van hen te horen. We hebben 2 uur over ons ontbijt gedaan. Ik heb de laatste dagen wat last van de warmte en vochtigheid hier. Ik ben ook niet uit eten geweest, maar heb heerlijke yoghurt uit de supermarkt gehaald. Ook neem ik elke dag een glas water met ors voor de zekerheid. Vanavond nog een massage gehad. Soms wel wat pijnlijk. Maar alles is weer lekker los. Je wordt vaak op straat aangesproken, voornamelijk om spullen te kopen of je ergens heen te rijden met taxi of brommer. Er wordt dan vaak gevraagd wat je gaat doen die dag of hoe het met je gaat, waar je vandaan komt etc. Gisteren waren er 2 jongens op een brommer die me aanspraken. Ik vetrouwde het niet helemaal en heb mijn hand op mijn beurs gehouden. Ze hadden een vaag verhaal en ik moest iets tekenen, wat ik natuurljk niet heb gedaan. Ik heb ze afgewimpeld en mijn weg vervolgd. Verder zijn de mensen erg vriendelijk hier. Nog 5 dagen en dan zit de reis erop. De tijd is erg snel gegaan. Maar ik hoop de komende dgen nog het een en ander te zien natuurlijk.

  • 02 December 2012 - 16:59

    Daniëlle:

    Hoi Piet!

    It bliuwt leuk om dyn berjochten te lêzen! Thús mar fan alle yndrukken bekomme tink ik! Moai dasto sa folle kontakten mei oare minsken leist. Wy ha de ôfrûnne dagen 2 Italiaanske jongens útfanhûs hân. Gesellich en leersaam. Erg leuk om te sjen hoe bern harren útdrukke as se it Ingels noch net sa goed kinne.
    Noch in pear dagen en dan wer op nei hûs...... genietsje lekker troch!!
    x Daniëlle

  • 03 December 2012 - 12:22

    Ger:

    Last van de warmte.....haast niet voor te stellen!!! Hier natte sneeuw en kil. Wat dacht je van stamppot boerenkool a.s. zaterdag?
    Fijn om te lezen dat je goed op jezelf past en niet met vreemde meneren meegaat :-)
    Hopelijk weet je de laatste dagen nog volop te genieten en zie je nog veel moois!
    Groetjes en Liefs,
    Ger

  • 03 December 2012 - 18:41

    Sietske:

    hu pieter hast wol wer sin om nei hus te gean it reint hjir dus de plu moat op
    Do hast wol wer in prachtige tiid han
    Oant sjen yn it heitelan
    Sietske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Seminyak

Pieter

leraar basisonderwijs, met als hobby's: tuinieren, lezen en reizen.

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 13232

Voorgaande reizen:

02 November 2012 - 08 December 2012

Vietnam, Cambodja en Bali

Landen bezocht: