Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Pieter Reinsma - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Pieter Reinsma - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

07 December 2012 | Singapore, Singapore

Net een goede vlucht gehad van Bali naar Singapore. Het is een grote maar wel overzichtelijke luchthaven. Ik ben al weer ingecheckt voor de vlucht naar Amsterdam. Ik moet alleen nog 3 uur wachten voor vertrek, maar er is genoeg te zien en ik kan internetten en nog eens de foto' s bekijken. Ik wil zeker nog eens terug naar Bali. Erg mooi, maar wel heel anders dan ik had verwacht. Veel drukker. De rit van hotel naar vliegveld is 10 km maar kan wel 1,5 uur duren. Ik werd ook gebeld om eerder te vertrekken. Gelukkig viel het mee met de drukte en was ik binnen 45 minuten op de luchthaven. Hopelijk kan ik straks wat slapen in het vliegtuig. We vertekken hier 23.55 uur, een nachtvlucht dus. De vlucht duurt 13 uur. Zaterdag 07.00 uur word ik opgehaald van Schiphol.

  • 07 December 2012 - 16:25

    Daniëlle:

    Hé Piet,

    In hiele goeie reis werom, oant gau!
    En brrr it is hjir kâld!

    gr. Daniëlle

  • 07 December 2012 - 16:37

    Baukje Herder:

    Oan't sjen yn in kâld en wintersk Fryslân!
    Baukje.

  • 07 December 2012 - 16:47

    Ger:

    Tja, dat wordt een shock als je weer in Nederland bent. Niels zei net dat het vannacht 17 graden gaat vriezen, dus maak je borst maar niet nat. We gaan je in ieder geval met veel warmte verwelkomen. Oant moarn!

  • 07 December 2012 - 18:05

    Ineke Faber:

    Goh, dat je zelfs op het vliegveld nog tijd en zin hebt om ons op de hoogte te houden!!
    Geniet vannacht nog maar even van het warme vliegtuig. BBBRRRRRR! is het hier.

  • 07 December 2012 - 19:37

    Herma:

    Een goede terugreis Pieter! Doe een diike trui aan voor je ujit het vliegtuig stapt! Ik ga nu naar de film. "Alles is familie". doei, doei! Herma

  • 08 December 2012 - 22:40

    Sietske:

    wolkom werom yn it heitelan pieter do hast dizze reis mar wer yn de pocket
    Sietske

  • 10 December 2012 - 09:08

    Fj:

    he he oom piet is weer thuis, ger ook weer blij.

  • 16 Juni 2013 - 20:06

    NICKNAME:

    MESSAGE

  • 29 Juni 2016 - 21:45

    Poepzakken:

    Ik heb een hekel aan dit soort homo's die denken dat ze heel wat zijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Pieter

leraar basisonderwijs, met als hobby's: tuinieren, lezen en reizen.

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 2951
Totaal aantal bezoekers 13233

Voorgaande reizen:

02 November 2012 - 08 December 2012

Vietnam, Cambodja en Bali

Landen bezocht: