Halong Bay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Pieter Reinsma - WaarBenJij.nu Halong Bay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Pieter Reinsma - WaarBenJij.nu

Halong Bay

Blijf op de hoogte en volg Pieter

06 November 2012 | Vietnam, Hanoi

We zijn weer terug van een bootreis in Halong Bay. Dit gebied staat op de wereld erfgoedlijst van Unesco. Een prachtig gebied. 2000 rotseilanden in een baai. We hebben aan boord lekker gegeten en gedronken en 's avonds veel gekletst en verhalen gehoord die steeds sterker werden naarmate de avond vorderde. We hebben nog een grot bezocht en gingen vandaag weer terug naar Hanoi. Morgen vertrekken we per vliegtuig naar Hue, in midden Vietnam. In Hanoi werd ik nog door een schoenenverkoper staande gehouden omdat hij vond dat mijn schoen gerepareerd moest worden. Hij probeerde zelfs mijn schoen uit te trekken. Gelukkig zat die goed vast! Zondagmiddag liep ik de stad door en werd aangesproken door studenten van de universiteit die hun engels wilden oefenen. Ik heb een half uurtje met ze gekletst. Morgen ga ik waarschijnlijk even snel naar het mausoleum waar Ho Chi Minh ligt. Hij was even voor een onderhoudsbeurt afwezig, maar vandaag is hij weer terug gebracht. De reis bevalt prima. We hebben een leuke groep. Leuuk de berichtjes te lezen. Hopelijk wordt het internet wat beter want het kost nogal wat moeite om berichtjes te plaatsen

• 06 November 2012 - 16:57

Ger:

Zo te lezen verveel je je niet en zo te zien op de foto's zit je in een compleet andere wereld. Mooie foto's zitten erbij. Fijn dat het een leuke groep is, want dat was maar afwachten. Heb je een e-mail gestuurd over het wel en wee hier thuis.
    Liefs,
    Ger

• 06 November 2012 - 19:00

Marloes:

Waaauuuuw wat maak jij gave dingen mee. Leuk om te lezen wat jij daar allemaal ziet, doet en ontdekt!
    Have fun!
    Liefs,
    Marloes

• 07 November 2012 - 11:12

Tineke ZW:

zeer "nijsgjirrich" om je reisverslag + foto's te lezen. Enjoy!

• 07 November 2012 - 11:12

Tineke ZW:

zeer "nijsgjirrich" om je reisverslag + foto's te lezen. Enjoy!

• 07 November 2012 - 15:47

Nynke:

Fijn dat je het zo naar je zin hebt.Het is idd altijd afwachten in wat voor groep je terecht komt.
    Maar dat zit wel snor ;-)
    Ik vind het erg leuk je belevenissen te lezen.
    Kijk alweer uit naar het volgende verslag.

Groetjes, Nynke

• 07 November 2012 - 15:56

Klaas:

Leuk hoor zo'n andere wereld, jullie vallen wel op als lange blanke westerlingen lijkt mij.... Logies dat ze die er uit pikken om de lokale beurs te stimuleren. Halong Bay ook erg apart, niet voor niets op de erfgoedlijst van Unesco! grt, Klaas

• 07 November 2012 - 17:40

Sietske:

hoi Pieter
    moai man dyn reisferslach te lêzen, hast wol tiid genoch om alles goed te besjen?
    Moai waar? It is hjir mar glûpende kâld.
    groet Sietske G

• 07 November 2012 - 19:09

Sido En Daniëlle:

Hoi Ome Piet,

Wat in moaie foto's, wy fine dat útsicht by de bergen hiel moai. It liket wol in sprookje. We fine it erg leuk om dyn berichtsjes te lêzen. Fannemiddei mei Ger belle!
    Oant in oare kear!
    grt. Sido en Daniëlle

• 12 November 2012 - 09:24

Mem:

Hoi Piet,

What mooi om al dyn mailtsjes te lezen.
    We binne blij dast in leuke groep hast.
    We genietsje mei fan al dyn belevenissen,
    Binne ek jaoersk op dyn miljoenen mar dat
    koe wol is oars weze ast wher thÛs bist.
    Hjir alles bêst,skitterent waer hjoed,dus ik
    gean nei bûten blêden op harkje ensf.
    Hait is oan it beammen rooien mei Albert
    en Karst moan sil hij Henk helpe en tusken
    de bedriuwen troch biljarte.
    Piet wij maile wol is wer.

Leafs hait en Mem.