Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Pieter Reinsma - WaarBenJij.nu Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Pieter Reinsma - WaarBenJij.nu

Hanoi

Blijf op de hoogte en volg Pieter

03 November 2012 | Vietnam, Hanoi

Gisteren lange maar prima vluchten gehad met Singapore Airlines. Goed verzorgd. Vrijdag was een korte dag want we vlogen het donker in om 15.00 uur. Toen we in Singapore waren werd het alweer licht en was het ineens 3 november. Na 4 uur wachten op de volgende vlucht landden we om half een weer in een andere tijdzone. Met een bus werden we naar ons hotel gebracht. Wat een toeterende auto's, scooters, fietsen en jongeren lopend op de snelweg. En rommel gooi je hier gewoon op straat. De mensen leven hier op straat: handel, eten, elkaar ontmoeten etc. De groep lijkt prima en Astrid de reisleider ook. Gegeten in leuk restaurant en alles met stokjes kunnen opeten. Zelfs de rijst al was dat wel een klus! Onderweg de drukke stad weer beleefd, nu op avond. Oversteken vereist hier lef, durf en is altijd spannend. O ja, en het eten ( voor- en nagerecht) was nog geen 5 euro. Vanavond slaap inhalen, dus vroeg het bed in. O en de locatie blijft steeds op Sneek staan. Krijg het niet voor elkaar op tablet.

• 03 November 2012 - 18:27

Nynke:

Hoi Pieter,

Leuk om al wat van je te lezen vanaf de plek van bestemming. ( een van de 3 )
    Een hele reis..poeh.
    Geniet van je tijd daar!

Groetjes, Nynke

• 03 November 2012 - 19:02

Harm En Jaap:

hai pieter fijn dat je een goeie vlucht hebt gehad we hopen veel plezier aan jouw verslag te beleven dus voor nu lekker koese en fris op doei ut snits

• 04 November 2012 - 10:00

Linda + Fam.:

Hoi Pieter, wat leuk om te lezen dat de reis tot nu toe goed verlopen is en dat je reisgezelschap oke lijkt. Veel plezier en we kijken uit naar je berichtjes :-) Groeten van Linda + fam.

• 04 November 2012 - 16:17

Daniëlle:

Hoi Piet,

Sjoch wat is dit moai om sa mei dy mei te gean op dyn reis. We sille jûn mei de bern de kaart der efkes by pakke. Genietsje fan dyn reis en hooplik fynst geregeld wat romte om ûs op'e hichte te hâlden.
    gr. Daniëlle

• 04 November 2012 - 19:15

Sido:

Hoi Ome Piet,
    Wat hat ome Piet dien, toen ome Piet 4 oeren moest wachtsje?
    Hast al moaie foto's ?
    En is it dêr lekker waarm?
    tot in oare kear!
    groetsjes fan Sido

• 04 November 2012 - 20:24

Bouke:

Ha die Pieter,

Geniet er van jongen, Als ik de foto zie en jouw verhaaltje lees dan ruik ik de geuren weer en komen de herinneringen weer terug aan Azië. Ik zou zo weer terug willen naar dit werelddeel.
    Heel veel plezier gewenst!

Bouke

• 06 November 2012 - 07:49

FJ:

Lieve Ome Piet, doe je wel voorzichtig. Ik krijg steeds meer bewondering voor je. Geniet ervan.
    liefs FJ

• 07 November 2012 - 21:22

Alie:

Hé Pieter!
    Moaie foto's en leuk om dyn ferhaaltsjes te lêzen! Do bist no yn in hiele oare wrâld, wat bysûnder! Genietsje derfan en ik folgje dy! Groetnis út Heech!