Bali - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Pieter Reinsma - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Pieter Reinsma - WaarBenJij.nu

Bali

Door: pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

29 November 2012 | Indonesië, Seminyak

Giseren ben ik aangekomen op Bali. Het ging niet allemaal vlekkenloos. Ik mocht maar 10 kg bagage meenemen en had het dubbele. Ik moest 100 euro bijbetalen inclusief de terugvlucht. Ik moest twee keer uit de rij om singapore dollar te pinnen. Gelukkig was ik nog op tijd in het vliegtuig. Op Bali moest ik een uur op visum wachten. Rond half drie werd ik door de taxi afgezetbij het hotel. De chauffeur vroeg voor de rit veel te veel. Ik wist wat ik ongeveer moest betalen en hij vroeg het dubbele. Ik liepweg en toen kon het wel voor de helft van zijn prijs. Het hotel is prima, kleinschalig met 5 kamers. Er zijn drie nederlanders waaronder een huisarts. Altijd handig voor het geval je die nodig hebt. Met de drie ben ik uit eten geweest. We bestelden allemaal een gerecht en deelden vervolgens alles. Zo hadden we een zeer gevarieerde maaltijd. En ondertussen werd een Balinese dans opgevoerd. Vanochtend heb ik in het hotel een gesprek gehad met een man die excursies verzorgt. Ik ga eens kijken wat ik ga doen. Voor 32 euro heb ik voor 8 uur een chauffeur en auto inclusief brandstof. Ik kan dan in overleg bepalen wat ik die dag ga doen. Vandaag ga ik luieren aan de rand en in het zwembad. Wat lezen en kijken wat ik kan bezoeken op Bali. Ik zit in een drukke straat maa wat achteraf zodat je niets merkt van de drukte. Het is hier een oase van rust met een prachtige tuin. Helaas zijn er geen computers dus moet ik alles op mijn tablet oen. Foto s versturen is dan een probleem. Internetcafes hebben ook trage verbinding hier. Straks proberen of het lukt met tablet. Het is nu zonnig en 32 graden.

  • 29 November 2012 - 09:17

    Ger:

    Wat een gedoe zeg om op Bali te komen! Hopelijk blijft het bij deze tegenslagen. Maar goed, je was gewaarschuwd tegen afzetterij. En wat zag ik op één van de foto's? Met de pet op in de klas! Hopelijk zien jouw leerlingen in Heeg deze foto niet :-)
    Nou, maar veel plezier verder en pas goed op jezelf!
    Liefs,
    Ger

  • 29 November 2012 - 12:18

    Klaas:

    Oeps! Worden alle goedkoop aanschafte kledingstukken toch ineens een stukje duurder. Maar ja...het verhaal wordt er niet minder leuk van. Ik dacht even dat je ging luieren op Bali, maar dat stel je, terecht natuurlijk, even uit. Veel plezier.

  • 29 November 2012 - 17:56

    Astrid:

    He Pieter,

    Las net je verhaal over je vlucht. Balen zeg!
    Ik probeerde je net een mail te sturen, maar krijg foutmelding.
    Box zou vol zitten. Kun je me mailen dan weet ik of het adres in ieder geval klopt.

    gr
    astrid

  • 29 November 2012 - 19:16

    Sietske:

    hoi Pieter, ha se krokodil op it terras, liket my mar eng..
    Wat makkest in moaie reis Pieter, op Bali is in soad te dwaan, silst wol tiid te min ha tink ik.
    Gr Sietske

  • 30 November 2012 - 00:48

    Pieter Reinsma:

    Hey Astrid. Probeer p.reinsma@home.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Seminyak

Pieter

leraar basisonderwijs, met als hobby's: tuinieren, lezen en reizen.

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 13226

Voorgaande reizen:

02 November 2012 - 08 December 2012

Vietnam, Cambodja en Bali

Landen bezocht: