op Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Pieter Reinsma - WaarBenJij.nu op Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Pieter Reinsma - WaarBenJij.nu

op Schiphol

Blijf op de hoogte en volg Pieter

02 November 2012 | Nederland, Amsterdam-Zuidoost

Vandaag lekker vroeg op Schiphol na een nacht zonder veel slaap. Hopelijk kan ik in het vliegtuig een paar uurtjes de ogen sluiten. Net nog even een lekker geurtje gekocht. Scheelt een stuk qua prijs. Over een uurtje kunnen we instappen. Kan niet wachten. Zaterdag 6.00uur ned. tijd ben ik in Hanoi. Tot later.

• 02 November 2012 - 09:00

Baukje:

Hee Piet, goede reis en heel veel plezier! heb je net nog een smsje gestuurd maar weet niet of je die voor de reis nog leest. Dus ook nog maar even dit berichtje.
    Lees en hoor jouw avonturen wel. Zien wij elkaar nog in december of ben ik al weg (6 december) en jij nog onderweg? Dan zien we elkaar pas met de kerst weer... jeetje.

Take care!

Groet, Bauk

• 02 November 2012 - 09:12

Klaas:

Hoi Broer,

Een fijne vlucht toegewenst!
    grt,

Klaas

• 02 November 2012 - 21:46

Willem WB:

Bêste Pieter,

Goeie reis winske! Ik winskje dy in machtich aventoer ta. Wy folgje dy! Online dan...